יום כיף בצפון

יום כיף בצפון

חבילות ימי כיף בצפון הארץ עם עמים וטעמים

עמים וטעמים מציעה לכם יום גיבוש וימי כיף בעוספייא ובכפרים הדרוזיים שבכרמל. כאשר שואלים את האנשים שהשתתפו ביום כיף המבוסס על אירוח דרוזי אותנטי בכרמל, מה הם לוקחים איתם למזכרת מהחוויה – אחד הדברים המשותפים זו העובדה שמדובר על חוויה בעלת עוצמה חזקה, שנשארת עם כל המשתתפים ביום הכיף. להזמנת ימי כיף לעובדים או ימי גיבוש לעובדים הכולל מגוון אטרקציות בהרי הכרמל התקשרו עכשיו למספר 052-4535100.

הישראלי בימינו אוהב לטייל בכל רחבי העולם, להכיר אנשים חדשים, להכיר מקומות חדשים, להכיר תרבויות חדשות. היום נלמד להכיר אפשרות מיוחדת להכיר אנשים מיוחדים ומקומות חדשים ממש לא רחוק, בלי שצריך לארוז מזוודות, בלי שצריך לעלות על טיסה, בלי ביקורת דרכונים ובלי מכס. הדרך שנציג מיד הינה אירוח דרוזי בכרמל וזוהי חוויה נפלאה שמתאימה לכל גיל ובכל עונה.

יום כיף בצפון בבתים דרוזיים – חוויה אותנטית של ריחות וטעמים

חשוב להבין שכאשר אנו מדברים יום כיף בצפון בסגנון דרוזי , בכפרים הדרוזיים הקסומים שבהרי הכרמל, אנו מדברים חוויה אותנטית, של ריחות וצלילים, טעמים וניחוחות שנמצאים קרוב ומרגישים רחוק, כמעט מעולם אחר. החוויה הקסומה מתחילה באירוח לקבוצות בבית משפחות דרוזיות וממשיכה בטיולים מודרכים בכרמל ובחוויות ואטרקציות לקבוצות המשתתפים.

במסגרת האירוח נהנים בין היתר:

  • מהסברים אותנטיים אודות חיי היום יום של אחת מהעדות המיוחדות בישראל.
    ממפגש עם בני העדה, מהיכולת לשוחח, להכיר וללמוד על אורח חיים מסורתי ומיוחד, שלמד להכיל לתוכו גם חידושים מודרניים של החיים בישראל.
  • משבילי הטיול הנפלאים של הכרמל בפריחתו, שבילים ואתרים שחלקם נחבאים אל הכלים ומסתירים סיפורים נפלאים ונוף מרהיב עין.
  • מאירוח ומארוחה דרוזית אותנטית, עם כל המאכלים הנפלאים אשר מתבשלים ביד אמונה, על פי סודות המטבח הדרוזי המסורתי.
  • אפשרות לשלב מגוון של אטרקציות, הן בכפרים הדרוזיים, הן בשבילי הכרמל, והן באתרים אחרים בסביבה הירוקה והשלווה.

יום גיבוש וימי כיף בצפון  – בעוספייא והכפרים הדרוזיים שבכרמל

כאשר שואלים את האנשים שהשתתפו ביום כיף המבוסס על אירוח דרוזי אותנטי בכרמל, מה הם לוקחים איתם למזכרת מהחוויה מקבלים תשובות מתשובות שונות. אחד הדברים המשותפים, עם זאת, זה העובדה שמדובר על חוויה בעלת עוצמה חזקה, שנשארת עם כל המשתתפים ביום הכיף.
מסתבר שגם אנשים שראו עולם, שביקרו במקומות נידחים, מופתעים עד כמה שהחוויה הקרובה הזאת מצליחה להפתיע.

העובדה שבני העדה הדרוזית השתלבו בהוויה הישראלית אך השכילו לשמר את תרבותם המיוחדת הנשענת בין היתר על הרצון בשלום ובשלווה ביחד עם אמונה ייחודית ובעלת מוטיבים סודיים. המרקם הזה הופך את הביקור למשהו שונה ומיוחד עד מאוד. כאשר מוסיפים לכך את הנטייה הטבעית של הדרוזים לארח, מכל הלב וכיד המלך, מקבלים חוויה שאין לה תחליף ושלא כדאי לוותר עליה.

מחפשים יום כיף בצפון?
תכנון יום כיף
עוד בנושא
גיבוש לעובדים
אירוח מוקפד
מחירים נוחים
מידע נוסף
התאמות
כותרת לשונית
יום כיף
מחפשים יום כיף בצפון?

יום כיף בצפון לכל האוכלוסייה

יום כיף בצפון עם חוויות מיוחדות ייזכר לזמן רב ויתרום לגיבוש המשתתפים. אירוע המתקיים בכפר עוספיה הוא בוודאי, ייחודי וישאיר רושם עז על המשתתפים. הסיבות לכך רבות ואחת החשובה שבהן היא מיקומו והתכנים המועברים בו. המפגש נערך על הכרמל עם אנשים נהדרים, אוכל מזרחי מרגש, מופעים מהתרבות המקומית ועוד. עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

תכנון יום כיף

יום כיף בצפון – עם תכנון מקיף

יום כיף בצפון מתוכנן לפרטי פרטים ומעביר את המשתתפים מפעילות חווייתית אחת לשנייה. הוא נערך על הכרמל שיש בו שפע של מסלולי הליכה. הסיורים יכללו, איפה, סיורים אל פינות טבע קסומות, סיורים בתוך הרובע  העתיק של הכפר ועוד. במהלך היום ייכנסו המשתתפים לבתי אירוח דרוזיים וישבו במדפה שהוא חדר האירוח הראשי בבית. כך ליד קמין עצים הם ישמעו על הדת הדרוזית הסודית והמאפיינים שלה, על המסורת והתרבות, ההיסטוריה, הפולקלור והמנהגים האופייניים ועוד. הם ייצפו במיצג של הכנת פיתה דרוזית, במופע של להקת דבקה דרוזית לצלילי מוסיקה סוחפת וקצבית, יאזינו לתיפוף הדרבוקה ועוד. חלק בלתי נפרד מכל אירוח כזה הוא הארוחה המסורתית הכוללת את המאכלים האהובים על העדה כולל המתוקים הנהדרים. החוויה הדרוזית משפיעה על כל החושים ולכן הינה עשירה במיוחד. אין להשוותה לחוויה שגרתית אחרת.

צוותי אירוח

התכנון הראשוני ייעשה על ידי בית העסק ומפיק יום הגיבוש מתוך מטרה להתאימו לצרכי ורצונות המשתתפים. לאורך כל האירוח ילוו את האורחים צוותים מסורים של בית העסק. הם יסבירו, ידריכו, יספרו ובעיקר ינעימו את השעות הארוכות. כל ארגון השולח את עובדיו או חבריו לפעילות זאת יכול להיות בטוח שהם ייהנו מאוד וההשפעה תורגש גם כשיחזור למקום עבודתו.

עוד בנושא

שירות ממומחים מיומנים

עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ סבלני, הכנת תכנית עשירה בתכנים, מחירים נוחים ועוד. מנהלי האירוח הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים בצפון

ימי גיבוש לעובדים בצפון

ימי גיבוש לעובדים בצפון תורמים רבות לחיבור בין העובדים בארגון וכן, לחוויות משמעותיות שייזכרו לאורך זמן. הרצון הוא למצוא עבורם אטרקציות ופעילויות בסביבה חדשה ומרגשת. אירוח דרוזי על הכרמל נחשב לייחודי ושונה ממה שמקובל במקומות אחרים. כל אחד יוכל ליהנות מכל הפעילויות המוגשות לו בסבר פנים יפה ורוחב לב. עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

אירוח מוקפד

ימי גיבוש לעובדים בצפון – עם פעילויות מגוונות

ימי גיבוש לעובדים בצפון מתאים לארגונים מוסדיים וממשלתיים, חברות עסקיות ועוד. לאירוח הנ"ל מספר מאפיינים שכולם חיוביים. ראשית, הפעילות מתבצעת בכרמל הירוק ובכפר דרוזי אותנטי עתיק. שנית, האירוח הינו כיד המלך וברוחב לב. בנוסף, התכנים והפעילויות הן מיוחדות ומפתיעות וכאלו שלא ניתן לחוות במקום אחר בארץ. המארחים בני העדה הדרוזית רואים בהנחלת הידע על העדה כאתגר גדול, ולכן, מתאמצים להעשיר את האורחים. במסגרת היום הנפלא יתוכננו סיורים וטיולים בשבילי הכרמל אל פינות חמד שלא כל כך ידועות. כמו כן, סיור ברובע העתיק של הכפר. גולת הכותרת היא, בין היתר, אירוח בבית דרוזי טיפוסי. האורחים יגיעו אל המדפה שהוא חדר האירוח המרכז ישבו מצוי גם קמין עצים. כאן הם יזכו לשמוע הסברים וסיפורים על הדת המסתורית, התרבות, הפולקלור, המנהגים וכדומה. בנוסף, ישמעו צלילי מוסיקה מקומית כולל תיפוף הדרבוקות, יצפו ואף ישתתפו במחולות דבקה ובהמשך ייהנו מארוחה משגעת הכוללת מאכלים מסורתיים.

אירוח מוקפד

התוכנית העשירה תיערך בשיתוף עם המזמין ויכללו בה כל הפעילויות המרגשות אשר ישפיעו על כל החושים. הרווח למארגנים הוא כפול ומכופל. במהלכו ייצאו קשרים וחיבורים למארחים וכמובן, בין המשתתפים. הקשר המתהדק בין עובדים במחלקות שונות בארגון ישפיע לטובה על יחסי העבודה העתידיים ועל התפוקה.

מחירים נוחים

אירוח איכותי ומוקפד

עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, תכנית מושלמת, מחירים נוחים ועוד. מנהלי האירוח הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מוצלחים ביותר ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

מידע נוסף

יום כיף לעובדים בצפון

יום כיף לעובדים בצפון

יום כיף לעובדים בצפון  נערך למטרות שונות כחלק מתוכנית רווחה וגיבוש של הארגון המזמין. הרצון של מפיקי האירוע הינו לספק חוויות מעשירות לכל משתתף. אירוח דרוזי הוא בהחלט, סוג של חוויה שבדרך כלל לא חווים ישראליים, ולכן, הוא מרגש מאוד. במהלכו ניתן לקיים פעילויות ואטרקציות שונות הייחודיות לעדה ולאזור בו היא גרה. עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

התאמות

יום כיף לעובדים בצפון – פעילויות מהנות

יום כיף לעובדים בצפון כולל בתוכו פעילויות מהנות מאוד המתקיימות בכרמל הירוק, בכפר האותנטי ובבתים הטיפוסיים לעדה. בכרמל יש מסלולי הליכה המגיעות לפינות חמד. בכפר קיים רובע עתיק ומעניין. בכל בית אירוח דרוזי יש מדפה שהוא חדר האירוח. הוא מרווח ויש בו כסאות ומחצלות וקמין עצים גדול. המדריכים יערכו את הסיורים לאזורים השונים בליווי הסברים חשובים. בתוך הבית ישמעו האורחים על הדת הדרוזית שעקרונותיה הינם סודיים עד עצם היום הזה, וכן, ישמעו סיפורים והרצאות על התרבות, הפולקלור, ההוויה, המורשת, התרבות, ההיסטוריה ועוד, כל זאת אגב שמיעת מוסיקה קצבית עם דרבוקה. לאחריהם הם ייהנו מארוחה דרוזית הכוללת מאכלים מסורתיים, קינוחים מתוקים ושלל תוספות טעימות. לפניה או אחריה הם יוכלו לצפות בריקודי דבקה דרוזית ואף להשתתף בריקוד. החוויה היומית הנ"ל הינה עשירה מאוד ומשפיעה על כל החושים.

אירוח כיד המלך

התכנון ייעשה על פי תכנון משולב מוקדם בין מזמיני האירוע ובעלי המקום. ייעשו התאמות לטובת המשתתפים על מנת שכל אחד ייהנה בדרכו. בעלי הארגון יכולים להיות בטוחים שיקבלו אירוח כיד המלך המוסיף לידע, להכרת התרבות והעדה והמקרב לבבות. במהלך היום יתווספו קשרים וחיבורים בין המשתתפים מה שיועיל מאוד לארגון בהמשך הדרך.

שירות מקרב לב

עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי ומסור. הוא כולל ייעוץ ספציפי לתוכנית הרצויה, ארגון מושלם, מחירים נוחים ועוד. מנהלי האירוח הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

 

ימי גיבוש לעובדים בצפון

יום גיבוש לעובדים בצפון

יום גיבוש לעובדים בצפון מיועד לעסקים, לארגונים ציבוריים, מוסדות ממשל ועוד. הרצון והצורך הינם לספק לעובדים המסורים חוויה שונה ויוצאת דופן שתיזכר זמן רב. אחת האופציות היותר מוצלחות היא אירוע שייערך בכפר דרוזי בכרמל. מדובר על מפגש עם אנשים מדהימים, אוכל כשר הייחודי לעדה, צלילים אותנטיים וחוויה בלתי נשכחת. עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

יום גיבוש לעובדים בצפון – מעניין ומרגש

יום גיבוש לעובדים בצפון אצל מארחים בני העדה הדרוזית יהיה מעניין ומרגש מכמה סיבות. בראש וראשונה בגלל האירוח השונה מהאחרים. המשתתפים יוכלו ללמוד מקרוב ובדרך בלתי אמצעית על המסורת, התרבות, וההווי של העדה המיוחדת הזאת שקשרה את גורלה עם מדינת ישראל. המפגש יכלול שיחות, סיפורים, הסברים על המנהגים האופייניים, הדת,  ההיסטוריה העשירה ועוד. הוא, כמובן, יכלול ארוחות המבוססות על המטבח האופייני כולל המתוקים הנהדרים. כל הפעילות מתקיימת על הכרמל שהוא אחד ההרים הירוקים הנהדרים שיש בישראל. כך בתוך הטבע אל מול הנוף המרהיב, אבל גם בתוך הסמטאות הציוריות שבכפר ובמתחמי האירוח השונים של בית העסק. צוות המלווים ילווה את העובדים המחולקים לקבוצות ויעביר עימם שעות מרתקות עם סיפורים צלילים, ניחוחות, טעמים ועוד. ניתן לבחור באטרקציות שונות ובין היתר סיורים מודרכים בכרמל או ברובע העתיק של הכפר, מיצג להכנת פיתות דרוזיות, מופע והשתתפות בריקודי דבקה ועוד שלל פעילויות מלב התרבות הדרוזית.

תכנון וביצוע

למקום האירוח קיימת תשתית יעילה המספקת פתרונות לכל סיטואציה. כל הפעילות תתוכנן כהלכה. המשתתפים יגיעו גם לבתים דרוזיים אותנטיים שם יתארחו בחדר האירוח הקרוי מדפה. בחורף תהיה הישיבה סביב הקמין הדולק המוסיף נופך מיוחד לאווירה ועוד.

שירות מקצועי

עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני, התווית תכנית מותאמת, ניהול האירוע, מחירים נוחים ועוד. מנהלי האירוח הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת נוספים.

יום כיף בצפון

יום גיבוש מהנה לעובדים בצפון

יום גיבוש לעובדים בצפון מיועד לעסקים, לארגונים ציבוריים, מוסדות ממשל ועוד. הרצון והצורך הינם לספק לעובדים המסורים חוויה שונה ויוצאת דופן שתיזכר זמן רב. אחת האופציות היותר מוצלחות היא אירוע שייערך בכפר דרוזי בכרמל. מדובר על מפגש עם אנשים מדהימים, אוכל כשר הייחודי לעדה, צלילים אותנטיים וחוויה בלתי נשכחת. עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

יום גיבוש לעובדים בצפון – מעניין ומרגש

יום גיבוש לעובדים בצפון אצל מארחים בני העדה הדרוזית יהיה מעניין ומרגש מכמה סיבות. בראש וראשונה בגלל האירוח השונה מהאחרים. המשתתפים יוכלו ללמוד מקרוב ובדרך בלתי אמצעית על המסורת, התרבות, וההווי של העדה המיוחדת הזאת שקשרה את גורלה עם מדינת ישראל. המפגש יכלול שיחות, סיפורים, הסברים על המנהגים האופייניים, הדת,  ההיסטוריה העשירה ועוד. הוא, כמובן, יכלול ארוחות המבוססות על המטבח האופייני כולל המתוקים הנהדרים. כל הפעילות מתקיימת על הכרמל שהוא אחד ההרים הירוקים הנהדרים שיש בישראל. כך בתוך הטבע אל מול הנוף המרהיב, אבל גם בתוך הסמטאות הציוריות שבכפר ובמתחמי האירוח השונים של בית העסק. צוות המלווים ילווה את העובדים המחולקים לקבוצות ויעביר עימם שעות מרתקות עם סיפורים צלילים, ניחוחות, טעמים ועוד. ניתן לבחור באטרקציות שונות ובין היתר סיורים מודרכים בכרמל או ברובע העתיק של הכפר, מיצג להכנת פיתות דרוזיות, מופע והשתתפות בריקודי דבקה ועוד שלל פעילויות מלב התרבות הדרוזית.

תכנון וביצוע

למקום האירוח קיימת תשתית יעילה המספקת פתרונות לכל סיטואציה. כל הפעילות תתוכנן כהלכה. המשתתפים יגיעו גם לבתים דרוזיים אותנטיים שם יתארחו בחדר האירוח הקרוי מדפה. בחורף תהיה הישיבה סביב הקמין הדולק המוסיף נופך מיוחד לאווירה ועוד.

שירות מקצועי

עמים וטעמים – אירוח דרוזי אותנטי בכרמל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני, התווית תכנית מותאמת, ניהול האירוע, מחירים נוחים ועוד. מנהלי האירוח הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת נוספים.

דילוג לתוכן